400 JAAR GROTE KERK

Categories: Algemeen

De archivaris van de Hervormde Kerk in Vriezenveen Hans Fokke bracht tgv de open monumentendag en het 650 jarig bestaan van Vriezenveen een schitterend boekwerk uit. In 4 eeuwen Grote Kerk van Hervormd Vriezenveen beschrijft hij  ontwikkelingen aan het gebouw en de gemeente door de eeuwen heen. Een boekwerk dat niet mag ontbreken bij degenen die in de grote Kerk zijn gedoopt, getrouwd of er Geloofsbelijdenis hebben gedaan. Naast veel informatie over gebouw en orgel, biedt het boek historische foto’s van Kerkenraden en een totaal overzicht van alle Vriezenveense predikanten. Naast heel veel gedetailleerde informatie, wordt heel veel mooi en veelzijdig fotomateriaal aangeboden. Bij Christelijk Boekenhuis De Akker is 4 Eeuwen Grote Kerk te verkrijgen a 4,95€, zolang de voorraad strekt.