HAGEPREEK 2024: LEVEND WATER MET DS HAZELEGER.

Categories: Activiteiten,Algemeen

Op 2e Pinksterdag maandag 20 mei is er een bijzondere openlucht viering op een mooie locatie: de Hagepreek, op de oude dorpskern van Vriezenveen, het Oude Kerkhof aan de Schout Doddestraat. Hier stond de allereerste kerk van Vriezenveen, voordat de dorpskern opschoof naar de huidige plek. Met Pinksteren vieren christenen de uitstorting van de Heilige Geest en de verjaardag van de Kerk en wereldwijde zending; dus reden voor feest en inspiratie!  Iedereen is hartelijk uitgenodigd om samen met ons te genieten van Gods Woord in de buitenlucht met een historische omgeving.         De Hagepreek begint vanaf 8.30 uur met  ds Karel Hazeleger, uit Westerhaar-Vriezenveensche wijk, als voorganger en met een gelegenheidscombo voor de muzikale begeleiding. Het sprankelende thema is: Levend water! Neem gerust je vrienden, familie en bekenden mee om samen de boodschap van Gods Woord te verspreiden en Zijn Liefde en genade te delen met iedereen om ons heen. Uiteraard is er koffie, thee & limonade met wat lekkers na afloop; wel handig en verstandig om zelf een geschikte stoel mee te nemen. De collecte is voor ontwikkeling van bijbelstudie materialen en een bijbelproject voor jongeren in Zuid-Malawi, het allerarmste land van Afrika; ruim 50% leeft onder de armoedegrens en er is veel werkeloosheid. Welkom op 2e Pinksterdag op het Oude Kerkhof aan de Schout Doddestraat !