Cross Over 13 oktober

Categories: Algemeen

Wat een prachtige dienst hebben we gehad op het voetbalveld van DETO! Hopelijk hebben jullie er net zo van genoten als wij.

Op zondag 13 oktober staat de volgende Cross Over dienst gepland. Deze keer zijn we samen met wijk ‘Grote Kerk’, en de dienst wordt dan ook gehouden in de Grote Kerk. Ds. Prins neemt ons mee in het verhaal uit Handelingen 8 over Filippus en de Ethiopische kamerling. Hoe ga jij om met de vraag: waarom geloof je eigenlijk? Of, als je nog twijfelt: waarom zou je geloven? Een belangrijk thema waar we samen bij stil willen staan. In de volgende kerkbode lees je er meer over!

De dienst begint om 11.00 uur, maar vanaf 10.30 uur staan de koffie, thee en ranja al voor je klaar. Voor de jongste kinderen is er oppas en de kinderen uit groep 1 t/m 6 kunnen naar de kinderdienst.
Na de dienst is er alle tijd om elkaar te ontmoeten, na te praten en te genieten van een lekkere koffie, thee en een broodje.

Je bent van harte welkom! En ken je iemand die nieuwsgierig is naar dit thema? Nodig diegene gerust uit, zodat ook zij bemoedigd kunnen worden.

Hartelijke groet,
Kernteam Cross Over