Koffie, eten & ontmoeten in DE POLLEN.

Categories: Activiteiten,Algemeen,Gebedspunten

De koffie ochtenden in de Pollenschool met leerlingen en leerkrachten  verlopen heel inspirerend, met een mooie mix aan contact tussen verschillende generaties: kinderen, ouders en koffie drinkers.  Op elke 2e donderdag van de maand van 10-12 uur is er een vervolg met steeds een nieuwe groep in goede samenwerking met vrouwenvereniging Eunice. Op 12/9 was het eenmalig in de Pollenkerk ivm een verbouwing van het schoolplein en waren er zelfs ruim 30 aanwezigen!
Voor het komend seizoen zijn de vervolgdata vastgesteld op D.V. donderdagmorgen 10 oktober, op 14 november met groep 5/6, 12 december met groep 1/2. In 2025 op donderdagmorgen 9 januari met groep 7/8, 13 februari met groep 3 /4 en 13 maart met groep 5/6; 10 april met groep 1/ 2 , i.v.m. meivakantie afwijkend op 15 mei met groep 7/8 en op 12 juni met groep 3/4. Zet u de data alvast in de agenda, thema’s volgen wellicht later – hartelijk welkom!

Samen eten: maandelijks in de Pollenkerk in afstemming met de Hervormde wijk BA op zoveel mogelijk de 3e woensdag van elke maand, met inloop vanaf 17 uur en maaltijd vanaf 17.30. Bij de 1e keer zijn we met een mooie groep van 10 personen. Aanmelding kan tot een week voorafgaand bij bovenstaande koffie ochtenden bij Aartje Post per email naar posthoeve@hotmail.com of per app naar 06-10160946 . Er zijn kokers en gastheren/ gastvrouwen bereid gevonden voor woensdagmiddag: 16 oktober, 27 november, 18 december. Voor 2025 op 15 januari, 12 februari, dinsdag 18 maart, woensdag 23 april, 21 mei, 18 juni en 16 juli. Met maandelijks steeds een afwisselend menu. Houd  de diverse app-groepen in de gaten en de social media. Iedere geïnteresseerde is hartelijk welkom om mee te doen, mee te eten en mee te denken!

Gebedsmoment; er wordt nagedacht over mogelijkheden voor maandelijkse voorbede in de Pollenkerk voor kerk en samenleving, persoonlijke en algemene intenties. Bidt U met ons mee?