Diaconie collecte 29 September voor Stichting BOOT

Categories: Algemeen,Diaconie

Op zondag 29 september  wordt er gecollecteerd voor Stichting BOOT. Stichting BOOT staat letterlijk voor Budget Op Orde Twenterand.
Stichting BOOT is in 2011 opgericht door een aantal betrokken Twenteranders die graag wat wilden doen aan het feit dat steeds meer mensen in de problematische schulden kwamen. Het was al langer duidelijk dat alleen het geven van een boodschappenpakket mensen niet uit de schulden bracht, maar dat het daarnaast nodig was en is om mensen te leren inkomsten en uitgaven meer met elkaar in balans te brengen.

Stichting BOOT is een particuliere organisatie die nauw samenwerkt met de gemeente en andere hulpverlenende instanties zoals de woningstichting en maatschappelijk werk, maar ook met de diaconieën van de kerken in Twenterand.

Onze maatjes zijn vrijwilligers die uit alle kernen van Twenterand komen.
Ze worden aangestuurd door 2 coördinatoren.

Kunt u zelf (discrete) hulp gebruiken of kent u mensen die wellicht hulp kunnen gebruiken, wijs ze op het bestaan van stichting BOOT. Iedereen (jong en oud) die met betrekking tot het bovenstaande hulp kan gebruiken kan een van de volgende telefoonnummers bellen: 06-51070495 of 06-21622184. Dan krijgt u een coördinator van de stichting BOOT aan de telefoon.

Wij hopen als stichting BOOT de komende jaren nog veel (meer) mensen te kunnen helpen!

Onze stichting is afhankelijk van subsidie van de gemeente Twenterand en de opbrengst van collectes bij de kerken.
Met uw financiële hulp kunnen we nét een paar stappen extra zetten.
Wilt u ons financieel steunen in ons werk, dan kan dat via rekening NL03 RABO 01668 37091 t.n.v. Stichting BOOT.
Alvast hartelijk dank!

Stichting BOOT