Kerkbalans 2016

Categories: Algemeen

De volgende maand gaat de actie Kerkbalans weer van start. We vragen u dan om een toezegging als bijdrage voor het plaatselijke kerkenwerk voor het jaar 2016. De actie heeft als thema “Mijn kerk inspireert”.

We vragen u om na te willen denken over de vraag: Wat is de kerk mij waard?

Want de kerk is het waard om je voor in te zetten. Voor iedereen om zijn eigen redenen.

De vraag “Wat is de kerk mij waard” kan ook worden omgekeerd, en luidt dan: ”Wat kan ik voor de kerk betekenen?” Misschien een brutale vraag maar we durven hem tóch te stellen. Want u kunt veel voor onze kerk doen. Uiteraard door aanwezig te zijn in de eredienst. Maar ook door u in te zetten als vrijwilliger in het plaatselijke kerkenwerk.

En natuurlijk door uw geldelijke bijdrage aan de plaatselijke kerk! Zodat onze kerk van waarde kan blijven voor ons allemaal, nu en in de toekomst.

Het college van kerkrentmeesters