Acties MFC – Samen laten we het MFC stralen

Categories: Activiteiten,Algemeen

Onder de noemer ‘Samen laten we het MFC stralen’ worden er dit jaar diverse acties georganiseerd om geld in te zamelen voor de inrichting van het nieuwe MFC. Onder dit kopje zullen we in de komende kerkbodes de acties onder de aandacht brengen. Hieronder de eerste acties.

Fotoshoot zaterdag 15 juni bij de Aakerk, Pollenkerk, Westerkerk
In de vorige kerkbode al genoemd: laat een fotoshoot maken voor slechts € 25 op  zaterdag 15 juni in de Aakerk, Pollenkerk of Westerkerk. Vooraf aanmelden – reserveren is nodig en kan tot uiterlijk maandag 10 juni via actiemfc@gmail.com of bel/app naar 06-18527103.

Zomerfair zaterdag 22 juni
Zaterdag 22 juni van 11.00 tot 15.00 uur organiseren we een gezellige zomerfair bij de Grote Kerk. Een  gezellig terras met koffie/thee/fris met lekkers. Verder verkoop van allerlei zelfgemaakte artikelen waaronder kransen, bloemstukjes, kaarten, etc. Ook zijn er diverse kinderactiviteiten en is er een verloting met prachtige prijzen. Thuis eten is niet nodig, een warme hap is natuurlijk ook verkrijgbaar. Noteer deze zaterdag en kom vooral even langs!

Denkt u een bijdrage te kunnen leveren aan deze dag, mail dan naar actiemfc@gmail.com of app / bel met 06-18527103.

Bakkers gezocht : bakt u mee voor het MFC?
Op de zomerfair willen we graag ook cake, koekjes, taart, arretjescake etc verkopen welke door gemeenteleden zijn gemaakt. Helpt u mee en bakt u ook iets voor de verkoop! Op deze manier kunt u eenvoudig uw steentje bijdragen aan deze actie. Uw zelfgemaakte producten kunt u brengen op vrIjdag 21 juni tussen 18.30 en 19.30 uur in de suite van de Grote Kerk.  Vragen hierover ? Bel of app met 06-18527103 of mail naar actiemfc@gmail.com.

Mannenzang op woensdag 21 augustus
Op woensdagavond 21 augustus start om 19.30 uur een Mannenzang avond in de Grote Kerk. Noteer deze datum vast in uw agenda/kalender. Meer info volgt of is te lezen in de vorige kerkbode.