Bericht vanuit de jeugdouderlingen

Categories: Wijk Next

Even een herinnering voor alle clubs. In de vorige kerkbode hebben wij een oproep gedaan aan alle clubs om hun startdatum van de club aan ons door te geven. Deze startdatum hebben wij nodig om op de flyers te zetten, zodat alle kinderen, tieners en jongeren weten wanneer de clubs zullen starten. De start van het winterwerk is vanaf maandag 27 september. De startdatum van jullie club mag gemaild worden naar Ruth: fam.doortmont@gmail.com

Ook zijn wij bezig met het maken van de uitnodigingen voor de basis- en mentorcatechese. Dit jaar zullen we de uitnodigingen iets moderner maken. De uitnodigingen worden net als andere jaren bij iedereen bezorgd (van 18-8 t/m 26-8). Op de uitnodiging staat beschreven hoe je jouw kind(eren) kunt aanmelden: via het scannen van de QR code kan je dit online regelen. De QR code zal ook in de volgende kerkbode komen te staan. De uitnodigingen van de basiscatechese worden bij de christelijke basisscholen bezorgd en zullen vanuit de scholen worden uitgedeeld. Ook deze QR code zal in de komende kerkbode komen te staan. Wees dus alert op de bezorgde uitnodigingen, deze worden dit seizoen dus niet meer opgehaald. We zijn benieuwd naar de vele aanmeldingen!

Groetjes namens de jeugdouderlingen organisatie:

Lian Veldhuis, Erik Souverijn, Rianne Prinsen, Johan Teunis en Ruth Doortmont