Cursus Theologische Vorming voor Geïnteresseerden!

Categories: Activiteiten,Algemeen

Ben je op zoek naar (meer) zingeving in je persoonlijk leven? Heb je interesse voor theologie? Meld je dan nu snel aan voor de cursus  Theologische Vorming voor Geïnteresseerden!

De laatste decennia daalt het aantal kerkgangers. Maar veel mensen zijn nog altijd op zoek naar zingeving in het leven. In de driejarige cursus Theologische Vorming voor Geïnteresseerden wordt daarop ingespeeld.

De meeste cursisten ervaren deze cursus als heel waardevol. Oud-cursist Eke gaf aan: “Ik gun iedereen van harte een cursus TVG, want het geeft verdieping en het is een verrijking, ook in de omgang met anderen”. En Teus zegt: “Op de cursusavonden hoor je nog eens andere dingen dan wat je gewoonlijk in de kerk en in het dagelijks leven hoort. Ik ben blij dat ik de cursus heb gevolgd”.

Docenten en cursisten komen uit verschillende christelijke stromingen wat vaak leidt tot diepgaande gesprekken en nieuwe inzichten. Op zo’n manier is theologie beslist niet saai!

In september is er weer een mogelijkheid om als nieuwe cursist deel te nemen aan deze cursus. De wekelijkse cursusavond is op dinsdag. Voorkom teleurstellingen en wacht niet langer met je aan te melden!

Neem ook eens een kijkje op de website van de cursus TVG: https://twentseschoolvoortheologie.nl/tvg/

Startdatum cursus: dinsdag 17 september in de Waterstaatskerk in Hengelo.
De kosten bedragen € 240,- per seizoen.

Voor meer informatie en aanmelding kunt u contact opnemen met
ds. Carla Borgers, cursusleider, tel. 06-51079396, carla.borgers@gmail.com of
Dick van der Meijden, cursuscoördinator, tel. 06 473 11 830, dvdmeijden@hotmail.com.