Dameskleding-ruil-party 24 en 25 mei

Categories: Activiteiten,Algemeen

Op vrijdagavond 24 mei en zaterdagochtend 25 mei is er in de Pollenkerk een kledingruilparty voor vrouwen. Wat gaan we doen? Kleding die jij niet meer aandoet of gunt aan iemand anders kan je op deze twee dagen inleveren bij de Pollenkerk. Op twee momenten is er de gelegenheid om tussen elkaars kledingstukken te zoeken, op zoek naar een nieuw item voor in jouw kledingkast!

• Kledingeisen: We vragen alleen om nette, goede, schone en hippe kleding!
  • Inbreng: Op de inbrengtijden kunnen kleren gebracht worden. We vragen jullie om de kleding op maat te sorteren.
  • Ruilen: Echt ruilen zal het niet zijn. Je mag kleding uitzoeken welke jij mooi vindt en meenemen naar huis!

Kleding dat over blijft mag weer opgehaald worden op zaterdag 25 mei om 11.30 uur. Wanneer de kleding niet wordt opgehaald zullen wij deze kleding doneren aan een goed doel.

Vrijdag 24 mei:

• Inbreng + sorteren op maat: 19.00 uur tot 19.30 uur