25 jaar dienen uit Liefde

Categories: Activiteiten,Algemeen,Zendingswerk

Peter en Tineke ’t Lam:

Dit jaar is het precies 25 jaar geleden dat Peter en Tineke ’t Lam door de Hervormde gemeente Vriezenveen zijn uitgezonden naar Israël, om Jood en Arabier te dienen. In een land waar haat, angst en geweld het dagelijkse leven bepalen, getuigen zij met hun werk en hun leven van de liefde en vrede van God.

Peter en Tineke zijn verbonden aan de Near East Ministry (NEM) in Voorthuizen, een

organisatie die al sinds 1964 diaconale werkers uitzendt naar het Midden-Oosten.

We willen dit jubileum niet ongemerkt voorbij laten gaan en ook vieren met u/jullie als leden van de uitzendende gemeente.

En wel op zaterdag 2 juli in gebouw: CCK2, Kerkstraat 2, Vriezenveen.

Het programma is als volgt:

13.30 – 14.30 uur : Welkom met koffie , thee en/of fris.

14.30 – 15.30 uur: Dankdienst in de Grote Kerk o.l.v. ds. Gijs Lamberts-van Buren, oud-directeur van de Near East Ministry.

15.30 – 17.30 uur: Gezellig samenzijn.

17.30 – 19.30 uur: Sabbatsmaaltijd, o.l.v Peter ‘t Lam.

19.30 uur: Einde programma: shalom en tot ziens.

U/jij bent van harte welkom op welk moment u wenst.

Als u wilt deelnemen aan de Sabbatsmaaltijd (17.30 uur) moet u zich opgeven via een aanmeldingsformulier op de website: http://www.helping-hands.nl. Opgave s.v.p. zo spoedig mogelijk in verband met de organisatie.

We zien er naar uit om u te ontmoeten:

zaterdag 2 juli a.s. in gebouw CCK2, Kerkstraat 2.

TFC ‘Helping Hands’

Cadeautip: