3 september 2017  – ‘Vriezenveen zingt’ in de Grote Kerk; ‘Op bergen en in dalen’

Categories: Activiteiten,Algemeen,Vorming en Toerusting

Vier keer per jaar wordt er een zangdienst georganiseerd in de Grote Kerk in Vriezenveen. Op zondag 3 september a.s. om 19.00 uur vindt er weer een zangdienst plaats. ‘Op bergen en in dalen’ is het centrale thema van deze zangdienst. Vele mensen hebben tijdens hun vakantie kunnen genieten van de prachtige bergen en dalen. Maar ook in het leven van alle dag kun je te maken hebben met bergen en met dalen. Het is goed om rondom dit thema bij elkaar te komen om te zingen en te luisteren. We zingen liederen variërend van Psalmen en Gezangen tot Opwekking en Johannes de Heer. De liederen worden afgewisseld met instrumentale muziek en verbindende teksten en/of achtergrondinformatie van de muziek. Medewerking wordt verleend door organist Henk Kamphuis, Henjo Lemans op trompet en Klaas Pool op saxofoon en een combo o.l.v. Henriëtte Teunis. De zangdienst wordt geleid door Ds. K. Hazeleger, die zal zorgen  voor de verbindende teksten.

De meeste mensen hebben hun vakantie erop zitten. Goed om elkaar na zo’n periode weer te ontmoeten. Samen zingen, tot Gods eer. Een mooi en goed begin van het nieuwe seizoen. Of je nu regelmatig kerkganger bent, of niet, liefhebbers van zingen en mooie muziek mogen deze avond niet missen!