50 dagen op weg met God

Categories: Activiteiten,Algemeen,Bijbel,Kerken

50 dagen op weg met God.
Inmiddels is de lijdenstijd begonnen. Veertig dagen op weg naar het Paasfeest. En vanaf het Paasfeest is het 50 dagen op weg naar Pinksteren. En het duurt nog even, maar voor die 50 dagen op weg naar Pinksteren willen we dit jaar, net als enkele jaren geleden, weer gebruik maken van het materiaal van het Evangelisch Werkverband met de titel “50 dagen op weg met God”. Een project voor thuis en in de kerk. Een paar jaar geleden was het een boekje, dit jaar een scheurkalender, met daarop voor elke dag een Bijbellezing, een meditatie bij de tekst, verwerking voor kinderen, en zo voorts. Een prachtige manier om heel bewust de weg van Pasen naar Pinksteren te gaan. Met God!
Vanaf zondag 26 maart liggen de kalenders achter in de kerken en mag u er eentje meenemen tegen een “vrijwillige” vergoeding van 3,95 euro. De bus om dit in te deponeren staat bij de kalenders. Mocht het zo zijn dat dit bedrag voor u eigenlijk niet op te brengen is, dan staat het u vrij om de kalender kostenloos mee te nemen.