Afsluiting winterwerken 10 en 11 maart

Categories: Activiteiten,Algemeen,Gemeente,Jongeren,Kinderen,Wijk Next

Het winter seizoen loopt al weer bijna ten einde… Wat maakt dat een groot aantal clubs en activiteiten zal gaan stoppen. De jaarlijkse traditie is dat we in het afsluitingsweekend een aantal leuke programma’s hebben. Dit jaar valt dit op 10 en 11 maart. En nodigen we iedereen van harte uit voor de volgende programma’s:

– Op zaterdag avond 10 maart organiseert Wijk NEXT -Escame the Village- Een Geocaching tocht door Vriezenveen voor jong én oud!   Mensen kunnen zich opgeven als gezin, als team, als club of clubleiding, kerkenraad of individueel. De kosten zijn €2,00 p.p. en een max van €10,- per team. Er zijn verschillende routes waar de teams worden ingedeeld. Het is mogelijk om te starten tussen 17:30 en 18:30. Opgeven kan door te mailen naar: aw@hervormdvriezenveen.nl geef je z.s.m. om zeker te zijn van een plekje! Aan het einde van de route is er een hapje en drankje en de mogelijkheid om gezellig na te praten. Het beloofd een leuke avond te worden!

– Op zondag 11 maart is er in de middagdienst een ‘gezins- afsluiting winterwerken dienst’ om 14:30. Deze interactieve dienst zal worden geleid door ds. De Jong en Thomas Abbes. De rode lijn door de bijbel staat centraal in deze dienst! Jong én oud is van harte welkom. Het zal wellicht een iets andere invulling kennen dan we gewend zijn, maar in een gezinsdienst kan dat. Gezinnen met kinderen én met tieners zijn hier voor uitgenodigd en natuurlijk ook ouderen en mensen zonder kinderen! We zijn immers samen allemaal een groot gezin?!
Na de dienst is er koffie voor iedereen én aansluitend aan de koffie is er ook nog een heel leuk gezinsprogramma! Gezinnen (in de breedste zin van het woord) kunnen hier aan deelnemen! Als gezin zijn we allemaal altijd druk met van alles en nog wat! Hoe leuk is het om een keer met elkaar aan tafel te zitten en door een aantal opdrachten God, elkaar en onszelf beter te leren kennen? Dus na kerktijd is er een gezinsprogramma wat zowel geschikt is voor gezinnen met kinderen als met tieners! En opa en oma kunnen ook aanschuiven als ze dat leuk vinden! Voor het eten zijn we klaar!

Groet namens Wijk NEXT en de organisatie tot 10 en 11 maart!
Thomas Abbes