Gemeentedag Pollenkerk 29 september

Categories: Activiteiten,Gemeente,Wijk-Oost

Op D.V. 29 september a.s. wordt de Pollenkerk-Ontmoetingsdag gehouden. De dag begint om 9.30 uur met een kerkdienst in de Pollenkerk. We sluiten af met een gezamenlijke broodmaaltijd, die tot ongeveer 13.30 uur duurt. Tussentijds zijn er verschillende programma’s voor jong en oud. Voor de maaltijd vragen we iedereen die zich opgeeft om ook zelf iets mee te nemen voor bij de koffie of aan het buffet (alleen koude gerechten). U kunt daarbij denken aan bv. hartige taart, een rollade, salade (de gerechten graag al voorgesneden aanleveren). We vragen u de gerechten voor aanvang van de ochtenddienst in ‘de Pöllezaal’ te brengen. Voor soep en brood wordt gezorgd.

O.a. met het oog op de broodmaaltijd wordt gevraagd om u aan te melden. Dat kan door een e-mailbericht te sturen naar: wijk-oost@hervormdvriezenveen.nl. Bij uw opgave graag duidelijk vermelden: namen, aantal volwassenen, aantal kinderen en de leeftijd van de kinderen. Als u niet over eigen vervoer beschikt, maar wel graag de dag mee wilt maken, kunt u zich aanmelden voor vervoer. Graag bij opgave vermelden of u alleen gehaald of ook thuisgebracht wilt worden.

Tot 29 september a.s.!