UITNODIGING – Beleidsavond jeugdwerk 15 maart

Categories: Activiteiten,Algemeen,Algemene Kerkenraad

Uitnodiging beleidsavond jeugdwerk 15 maart

In de vorige kerkbode heeft u kunnen lezen dat wij 15 maart een avond over het nieuwe beleid houden. De beleidscommissie die bestond uit een afvaardiging vanuit de AK, diaconie en het jeugdwerk heeft een nieuwe beleidsplan geschreven. Dit plan is goedgekeurd door de AK. In dit plan komt naar voren dat het onze wens is om de jongste gemeenteleden vanaf het prille begin mee te nemen in een ontwikkelingsproces van ‘discipel’ (leerling) zijn. Zij leren hun geloof niet alleen te leven, maar ook te léven! Hieruit voort vloeit onze nieuwe visie:

‘LEEF JE GELOOF!’

We helpen de jongeren:

BOUWEN aan kennis en verantwoordelijkheid;

ONTDEKKEN van hun identiteit in Christus;

ONTWIKKELEN van passie voor het evangelie.

Zo leren zij te gáán en te stáán voor Jezus Christus!

Dit beleidsplan geeft de algemene richting aan waar we naar toe willen met het jeugdwerk namelijk discipelschap en meer passie voor het evangelie. De exacte invulling hiervan in activiteiten en binnen de clubs moet nog nader worden uitgewerkt. Graag willen wij dit, tijdens deze avond, samen doen met iedereen die actief is binnen het jeugdwerk en een ieder die de jeugd een warm hart toe draagt. Ook zullen we deze avond meer vertellen over de nieuwe structuur, waarin alles wat met jeugdwerk te maken heeft binnen onze gemeente onder één paraplu komt.

Wil je meebeslissen, dan moet je meepraten en dus meedoen! Iedereen die bij het jeugdwerk betrokken is of geïnteresseerd is, willen we oproepen om deze avond aanwezig te zijn.

Dinsdagavond 15 maart inloop vanaf 19:30 uur in CCK2.

Namens bestuur Reflection