Grote Kerk Ontmoetingsdag zondag 9 oktober

Categories: Activiteiten,Algemeen,Gemeente

Ook dit jaar wordt er weer een ontmoetingsdag gehouden in de Grote Kerk en CCK2. De Grote Kerk Ontmoetingsdag staat gepland op zondag 9 oktober a.s. Wij willen de ontmoetingsdag dit jaar wat breder trekken. Iedereen die zich verbonden weet met de Grote Kerk is hiervoor van harte uitgenodigd. Opgave wordt zeer op prijs gesteld. Men kan zich per email opgeven via grotekerkontmoetingsdag@hotmail.com. Ook kan men zich telefonisch opgeven (tel. 563611). Bij opgave graag vermelden: aantal volwassenen, aantal kinderen en de leeftijd van de kinderen.

De Grote Kerk Ontmoetingsdag zal worden ingeluid door de ochtenddienst. Aansluitend zal er  gelegenheid zijn om deel te nemen aan leuke, creatieve onderdelen van het programma. We hopen de ontmoetingsdag af te sluiten met een gezamenlijke maaltijd die tot 13.30 uur zal duren.

Voor de maaltijd willen we iedereen die zich heeft opgegeven vragen om iets mee te nemen voor het buffet (koude gerechten). Daarbij valt te denken aan b.v. hartige taart, een rollade, salade etc. (de gerechten graag al voorgesneden aanleveren). We zijn erg benieuwd hoe kleurrijk het buffet er uit zal gaan zien en hoeveel culinair en veelzijdig talent er aanwezig is! De gerechten kunnen voor de ochtenddienst in CCK2 worden afgeleverd. Soep hoeft men niet mee te nemen, hiervoor zal worden gezorgd.

Opgave graag voor 1 oktober a.s. Wij hopen op een geweldige opkomst!