Nieuwe start bidstond Westerkerk

Categories: Activiteiten,Algemeen,Besef,Gemeente

Jarenlang was er op de dinsdagavond een bidstond in de Westerkerk. Helaas is daar op dit moment geen sprake meer van. Gebed draagt en bouwt de gemeente: het is een levensader voor ons geloof. Als Pioniersgroep hebben we daarom het verlangen om samen met andere gemeenteleden voor onze gemeente in Vriezenveen te bidden. Om die reden willen we de bidstond ‘nieuw leven’ inblazen. We starten op dinsdag 25 oktober. Om 19:30 u is de Westerkerk open en beginnen we het zingen van enkele liederen, een kop koffie/thee, gevolgd door gezamenlijk gebed. Hoewel lastig te voorspellen, zal de slottijd ergens om 20:15 uur liggen, met een ‘gemoedelijke uitloop’ daarna. Alle gemeenteleden van alle wijken zijn van harte welkom om deel te nemen, tot eer van Zijn naam en tot opbouw van Zijn gemeente!

De pioniersgroep