Kerstproject Kindernevendienst Grote kerk

Categories: Activiteiten,Algemeen

Kerstproject Kindernevendienst Grote kerk.

Vanaf zondag 27 November, 1e Adventszondag, start het Kerstproject van de kindernevendienst met als thema: ‘Beloofd is Beloofd’.

Op de vier adventszondagen zullen we aan de hand van een levensboom (boom die leven geeft), een boom in een cirkel, stilstaan bij de levensgeschiedenis van vier vrouwen: Tamar, Rachab, Ruth, en Batseba. Sterke vrouwen, geworteld in het geslacht van Jezus.
Het is bepaald niet een stamboom om jaloers op te zijn, verre van ideaal. Gelukkig zien we ook vertrouwen op Gods daden.
In het nieuwe testament wordt er een nieuwe levensboom bij mensen geplant. Dat is Jezus, die komt om ons nieuw leven te geven.
Zo kunnen we Jezus een kind van uitzonderlijke moeders noemen, maar bovenal een kind van Gods belofte.

Voor meer info over het project: www. Vertelhetmaar.nl
Werkgroep KND