Van de diaconie

Categories: Activiteiten,Algemeen

Zoals in de kerk is afgekondigd is door een vergissing de mededeling over de verkoop van appels, peren, stoofperen en aardappelen niet in de vorige kerkbode gekomen.
Inmiddels hebt u misschien uw bestelling al gedaan. Bestellen kon tot en met zondag 6 november.
Wilt u toch nog bestellen, geef uw bestelling dan voor vrijdag 11 november door aan één van onderstaande personen.
Ook op de site www.hervormdvriezenveen.nl staat een bestelformulier waarmee u digitaal uw bestelling tot vrijdag 11 kunt doorgeven.
Dit jaar gaat de opbrengst van deze verkoop naar de stichting Manna, de stichting Ondersteuningsproject Roemenie en de Stichting Helping-hands.

De bestelde appels en de peren worden bezorgd op vrijdag 18 of zaterdag 19 november.

Namens de diaconie
R. Bakhuis tel: 563300