Kerkbodebericht VORMING & TOERUSTING –ALGEMENE BERICHTEN

Categories: Activiteiten,Algemeen

GELOOF IN PRAKTIJK- ALS KERK NAAR BUITEN OP 29/11 IN CCK2

Geloven op zondag, dat lukt nog wel. Maar hoe geven we dat handen en voeten in de praktijk? Hoe geloven we door de week en kunnen ons geloof delen met anderen? De commissies Vorming en Toerusting van de Ontmoetingskerk en onze gemeente organiseren op dinsdag 29 november een avond met ds. Hans van Ark. Hij is bekend als missionair predikant van de Protestantse Kerk in Nederland en wil daarover met ons in gesprek gaan.
Hans van Ark geeft leiding aan het missionaire programma van de kerk.
(Missionair gemeente-zijn klinkt misschien wel wat ingewikkeld,  maar het betekent niets meer of minder dan “gezonden zijn”, “kerk naar buiten”. Het gaat daarbij vooral om een houding niet om (nog meer) activiteiten).
Tijdens deze avond is er ook veel aandacht voor de groep twintigers en dertigers in de kerk. Hoe komt het dat we de aansluiting met hen dreigen kwijt te raken?
Een interactieve avond, waarin je op het spoor komt van hoe je je geloof kunt delen met anderen.
Iedereen is van harte welkom, van jong tot oud! Het belooft een boeiende en inspirerende avond te worden. Koffie staat klaar vanaf 19.45 uur, aanvang 20.00 uur in CCK2.