Aankondiging benefietconcert 2017

Categories: Activiteiten,Algemeen

Als het leven soms pijn doet… één zin, één liedtitel en tegelijk komt er een wereld aan ervaring in mee. Een ervaring die door velen herkend wordt. In elk geval wordt die ervaring gedeeld door hen die weten wat het betekent als depressie, burn- out, verlies in welke vorm dan ook, je raakt. Dan is het niet ‘als het leven soms pijn doet’, dan dóet het leven pijn en dan gáát de storm tekeer. Dan gebeurt er dus iets: met jezelf en met de mensen om je heen. Dat hebben de vrienden van het kerkorgel ook ervaren. Het raakt hen namelijk als mensen te maken krijgen met verlies. Daarom gingen ze aan de slag. Samen met het Staphorster mannenkoor willen zij dit mooie project afronden. Dat doen zij met een benefietconcert ten bate van Pastoraal Diaconaal Centrum de Herberg. Beleef het mee, zing mee, ervaar de passie van koorleden en musici en draag zo bij aan het goede doel!

Welkom!

U bent van harte uitgenodigd.Het concert vindt plaats op zaterdag 14 oktober vanaf 19.30 uur in de Schildkerk, Rijssen.

Vanaf 19.00 uur zal de deur open zijn. De toegang is gratis.