Concert Looft den Heer – Dorpskerk Wierden

Categories: Activiteiten,Algemeen

Tussen Goede Vrijdag en Pasen is er het moment om stil te worden… Stil om de betekenis van het lijden van onze Heer op ons te laten inwerken.

Ook dit jaar hoopt de Christelijk Gemengde Zangvereniging “Looft den Heer” uit Notter weer haar traditionele Passieconcert te geven in de Ned. Herv. Dorpskerk te Wierden.
Het programma zal naast koorzang ook veel samenzang bevatten, zodat iedereen met mond en hart kan instemmen in ons loflied.
Medewerkers tijdens het concert zijn Ronald IJmker (orgel), Jan Lenselink (piano) en Chloë Elsenaar (viool). De algehele leiding is in handen van dirigent Jan Quintus Zwart.
Het concert op DV 26 maart begint om 19.30 uur, de toegang is gratis, wel wordt er een collecte gehouden voor de gemaakte kosten.
Meer informatie over het koor en de concerten kunt u vinden op: www.loofdenheer.nl