Cross Over diensten

Categories: Activiteiten,Algemeen

Dankbaar kijken we terug!

We kijken met dankbaarheid terug op de mooie Cross Over dienst van 14 juli. Onze eerste vrouwelijke spreekster Rianca Evers-den Ouden ging voor. In de dienst werden we aangemoedigd om onze vooronderstellingen over onszelf (‘ik ben niet goed genoeg’, ‘ik ben niets waard’) bij het kruis te brengen. Om vervolgens Gods waarheid over onszelf aan te nemen: ‘je bent geliefd, aanvaard en waardevol’! Een mooie dienst op onze vakantietijd-locatie: de Westerkerk.

Zondag 11 augustus zal de volgende Cross Over plaats vinden. Rianka Bekendam zal spreken over het thema ‘Waar werp jij je netten uit?’ Rianka is sinds 2 jaar Jeugdwerkleider in onze gemeente en erg betrokken. Een mooie kans voor zowel haar als ons om kennis met haar te maken (mocht je haar al niet kennen). De dienst zal wederom in de Westerkerk worden gehouden. Alleen deze keer: geen kinderoppas en kindernevendienst. Alle kinderen zijn welkom in de kerk!