Appeltje voor de Dorst

Categories: Activiteiten,Algemeen,Diaconie,Kerken

Vorig jaar is het niet gelukt, maar dit jaar willen we voor verschillende projecten weer extra geld bijeenbrengen met de verkoop van appels (elstar), peren (Conference), stoofperen (Gieser Wildeman) en aardappelen (bildstar).

Dit jaar gaat de opbrengst van deze verkoop naar:

• de stichting Manna,
  • de Stichting Rehema, (Arjen Muis)
  • project ‘Kansarme kinderen in Zuid-Afrika, Kerk in Actie’

Wilt u hier uw steun aan geven, vul dan de bestellijst in die bij kerkbode zit ingesloten.

De appels en peren zitten verpakt in zakjes van 3 kilo en kosten €4,- per zakje, stoofperen €4,50 (zie opgave formulier). De aardappelen zitten in zakje van 10 kg en kosten € 8,-.

In deze kerkbode zit een dubbelformulier zodat niet alleen uw eigen bestelling kunt aangeven maar u kunt ook uw buren of familie vragen om fruit en/of aardappelen van ons te kopen.

Dit formulier kunt u weer bij de kerk inleveren. In alle kerken staat bij de ingang weer de bekende ‘Appeltje voor de Dorst’ doos. Tot en met zondag 22 september staan de dozen in de kerk en hebt u de gelegenheid uw bestelling hier in te doen.

Hebt u niet de mogelijkheid om de kerk te bezoeken en wil u toch meedoen, geef dit formulier dan mee aan iemand die wel deze mogelijkheid heeft of geef uw bestelling door aan één van onderstaande personen.

Wilt u de bestelling digitaal doorgeven, dan kan dat via het bestelformulier op de site www.hervormdvriezenveen.nl/diaconie of via frankfriesacher@gmail.com .

De bestelde appels en de peren worden bezorgd op vrijdag 11 of zaterdag 12 oktober.

Help ons zodat deze actie ook een succes mag worden en de werkgroepen hun werk kunnen voortzetten, maar steun hen en ons bovenal in uw gebed.

Namens de diaconie
R. Bakhuis tel: 06 22215168