Geslaagde Soulfoodbrunch-Doankensweerd

Categories: Activiteiten,Algemeen

In een stampvolle feesttent op het Manitobaplein, hebben we als gezamenlijke kerken het 650-jarig bestaan van Vriezenveen gevierd. Wat kijken we hier met dankbaarheid op terug! Wat was het mooi om zo samen tot eer van onze God bij elkaar te zijn en het Woord te kunnen zaaien in ons dorp door muziek, sketch, verkondiging en het uitdelen van Bijbels. Tijdens de maaltijd werden vele gesprekken gevoerd en was er genoeg te eten voor iedereen. Veel mensen hebben hun steentje hieraan bij gedragen en hebben meegeholpen. Veel ondernemers hebben deze Soulfoodbrunch gesponsord. Hartelijk dank hiervoor! De collecte zorgde ervoor dat we uit de onkosten kunnen komen en er blijft een mooi bedrag over voor Stichting Manna. We danken God voor zijn zegen op deze dag en we bidden voor een doorwerking van Woord en Geest in de harten van mensen. Er was een veelgehoorde reactie om vaker zoiets dergelijks te organiseren als kerken van Vriezenveen. Hier gaan we als kerngroep met onze achterban over nadenken.