Houvastavonden

Categories: Activiteiten,Algemeen

In februari organiseert de HGJB weer Houvastavonden op verschillende plaatsen in het land. Dit jaar krijgen de avonden een klassieke en herkenbare opzet, met een gezamenlijke verdiepende bijbelstudie* en verschillende inspirerende workshops. ‘Houvast’ is in eerste instantie bedoeld voor jongeren die belijdeniscatechese volgen en hun predikant. Maar ook jongeren die vorig jaar (of eerder) belijdenis hebben gedaan zijn nadrukkelijk uitgenodigd, evenals andere jongeren die op zoek zijn naar verdieping van het geloof. Naast mooie muzikale begeleiding van de samenzang, is er ook tijd en gelegenheid voor onderlinge ontmoeting. Online info en boeken? www.hgjb.nl/houvast

Welke avond is bij u in de buurt?

Donderdag 1 februari 2018 – Wierden (Dorpskerk, Burg. van den Bergplein 3)
Donderdag 8 februari 2018 – ’t Harde (Kerkgebouw Herv. gem. Elim, Eperweg 35)
Vrijdag 9 februari 2018 – Barneveld (Kerkelijk centrum Rehoboth, Gasthuisstraat 5)
Vrijdag 16 februari 2018 – Bodegraven (’t Anker, Pastorieplein 2)
Donderdag 22 februari 2018 – Ridderkerk (Singelkerk, Kerksingel 1)

De avonden beginnen om 19.30 uur (inloop 19.00 uur). De kosten bedragen 10 euro per persoon, inclusief de deelname aan workshops. Van harte welkom!

Mocht u niet zelf aanwezig kunnen zijn, wilt u dan uw (belijdenis)catechisanten aanmoedigen om een Houvast-avond te bezoeken? Ook stellen wij het zeer op prijs als u aan dit bericht bekendheid wilt geven in uw gemeente. Bijvoorbeeld via uw jeugdouderling(en) kerkbodeberichten, gemeenteblad, website, Facebookpagina, of contacten met de 17+ club/jongeren zelf. Voor dit doel hebben we een poster met data bijgesloten. Alvast hartelijk dank hiervoor.

* Door één van de volgende HGJB-medewerkers:

Herman van Wijngaarden (spreker, auteur, maker catechesematerialen, o.a. de methode Leer & Leef)
Eline van Vreeswijk (spreker, mede-auteur Leer & Leef, projectleider catechese)
Jan-Willem Bout (spreker, medeorganisator Kerstconferentie 17+)