SoulFoodBrunch- Doankensweerd!

Categories: Activiteiten,Algemeen,Kerken

Uiteraard heeft u het op vlaggen en spandoeken gezien of eerder gelezen: Vriezenveen viert feest ! Op D.V. 15 september 2019 leveren de gezamenlijke kerken van Vriezenveen hun eigen inhoudelijke bijdrage in deze bijzondere Septembermaand aan de viering van het 650-jarig bestaan van Vriezenveen.

Een kernteam heeft een passende en aansprekende activiteit uitgewerkt. Dit vindt plaats in de grote tent op het Manitobaplein. Deze bijeenkomst ‘ SOULFOODBRUNCH– Doankensweerd! ‘ start om 12 uur, inloop vanaf 11.30 uur. Vriezenveen, daar zit al eeuwenlang veel muziek in, dus diverse muzikale partijen zijn actief betrokken: o.a Clavis, Praiseband Evidence en het Christelijk Mannenkoor. De gezamenlijke voorgangers met ieder een eigen vorm en inbreng zijn: pastoor Casper Pikkemaat, ds Hotze de Jong en Richard Grevelink. Het programma bestaat uit een mooie mix van muziek, theater, boodschap en brunch en is vooral gericht op alle Vriezenveners, iedereen is welkom. Wilt u meebidden en meedenken hoe we de Blijde Boodschap in dankbaarheid overbrengen aan alle Vriezenveners? Zet de datum in uw agenda en wees welkom!