Sulawesi-op 23 oktober in de Suite

Categories: Activiteiten,Algemeen,Kerken

Monica ondersteunt komend winterseizoen Sulawesi. Op een voorlichtingsbijeenkomst op DV woensdagavond 23 oktober hopen ds en mevrouw Gert en/of  Elizabeth de Goeijen-Wassink hier meer over te vertellen en te presenteren. Zij zijn oorspronkelijk afkomstig uit de eigen regio, nl. Rijssen en Vriezenveen en werken nu als predikanten echtpaar weer  in Hervormd Den Ham. Deze zomer waren zij met hun gezin voor het eerst terug  in Rantepao voor de GZB. O.a. bij hun opvolger Ds Laurens Jan Vogelaar in Palopo voor de Toraja-kerk..  Vorig jaar september 2018 werd Sulawesi ernstig getroffen door aardbeving en overstromingen. Partnerkerken van de GZB hebben zich afgelopen jaar ingezet met een noodhulp-actie om de getroffen bevolking te helpen met voedselhulp, herbouw en traumahealing voor de slachtoffers.

Monica heeft de jaarlijkse verkoopmiddag en Oliebollen-actie op D.V. vrijdag 22 november; zet alvast in uw agenda! Via website, social media en kerkbode houden we u op de hoogte. Meebidden, meeleven en meegeven kan natuurlijk nu al:via www.gzb.nl, zoekwoord Sulawesi. De avond start vanaf 19.30 in de Suite achter de Grote Kerk, inloop vanaf 19 uur.