Kerstnachtdienst Grote Kerk

Categories: Activiteiten,Algemeen

Dit jaar valt kerstavond op zondag. Daarom is het idee ontstaan om de kerstnachtdienst, die normaal gesproken in de Aakerk wordt gehouden, te verschuiven naar de Grote Kerk. In plaats van dienst om 19.00 uur houden we een Kerstnachtdienst om 22.30 uur. Een dienst vol bekende kerstliederen, orgel en trompet, sfeer en evangelie, en na afloop samen warme chocola en/of glühwein drinken op het plein. Om klokslag middernacht willen we dan buiten het “Ere zij God” zingen. Zo beginnen we de kerstnacht/dag zoals ook de engelen in het veld deden: God lovend en prijzend om de liefde die Hij in het kindje Jezus Christus, zijn eniggeboren Zoon, aan ons heeft geschonken!

Van harte bent u en ben jij uitgenodigd om samen de kerstnacht te vieren in de Grote Kerk.