Micha cursus/Hoe ga jij om met jou is toevertrouwd?

Categories: Activiteiten,Algemeen,Vorming en Toerusting

Aan de slag met goed en recht doen

In de 40-dagen tijd richten we ons op het lijden en sterven van Jezus en daarom dus ook op de nood van de ander, onze naaste. Het gaat om persoonlijke inkeer en bezinning. De profeet Micha houdt de samenleving van toen een enorme spiegel voor en roept tot omkeer. Hij is daar heel concreet in als het gaat om de grote verschillen tussen mensen, om de uitbuiting van de ander en van de schepping. Hoe ga jij om met wat jou is toevertrouwd? In de Micha cursus leer je hoe je goed en recht kunt doen, dichtbij en ver weg.

In de Micha cursus gaan we bezig met deze thema’s. De cursus bestaat uit 2 avonden en 1 actiedag.
De avonden worden in de Hervormde gemeente en de Ontmoetingkerk gehouden. Het maakt dus niet uit waar u mee doet aan de cursus. Opgeven is gewenst, maar niet verplicht. Dit kan door een mail te sturen naar: michavriezenveen@outlook.com
Waar en wanneer: 12 en 28 februari bij CCK2 / 15 februari en 1 maart bij de Ontmoetingskerk.
De avonden beginnen om 20.00 uur, vanaf 19.45 uur inloop. De actiedag staat op 10 en/of 17 maart.
Deze cursus wordt mede georganiseerd door Vorming en Toerusting.