Psalmproject Grote Kerk – 29 januari

Categories: Activiteiten,Algemeen,Gemeente

Zondagavond 29 januari hopen we in de Grote Kerk een bijzondere dienst te houden: een soort ‘psalmendienst’. De liederen die we dan willen zingen zijn allemaal psalmen, maar dan in een modern jasje, begeleid door de band die we ook kennen van het Passieproject van twee jaar geleden; de ‘Wat-nu-band’. De psalmen komen van de CD van het nieuwste ‘Psalmproject’ genaamd ‘Witter dan sneeuw’. En de band zal ons in deze dienst deze mooie psalmen aanleren. Maar mocht u het leuk vinden om van tevoren alvast wat te oefenen, dan hierbij de lijst van psalmen die zullen worden gezongen:

Psalm 51, Witter dan sneeuw; Psalm 23, Groen is het land; Psalm 103, Loof de Heer, mijn ziel; Psalm 133, Daar is het leven goed; Psalm 146: Hoop op Hem; Psalm 143, Heel mijn ziel verlangt naar U; Psalm 113, Wie is als onze God. Op het internet kunt u deze liederen beluisteren.