Start GIVT 20 oktober

Categories: Activiteiten,Algemeen,Diaconie,Kerken,kerkrentmeesters

Vanaf zondag 20 oktober is het mogelijk om in alle 4 kerken van Hervormd Vriezenveen met GIVT te geven tijdens de collecte. Heb jij de app al genstalleerd en jezelf geregistreerd ( www.givtapp.net/download) De zenders zitten in de collectezakken die tijdens de dienst rondgaan. Als je geeft met GIVT, vragen we je wel om tijdens de dienst beide collectes te geven in een handeling (een transactie). Collecte 1 is voor de collecte voor de diaconie (tijdens de dienst), collecte 2 is voor de kerkvoogdij (bij de uitgang). Communicatie tussen zender en je telefoon werkt via bluetooth. Een internetverbinding heb je dus niet nodig, bluetooth op je telefoon moet wel aanstaan. Tijdens de dienst kun je eerst de giften per collecte bepalen, pas dan kies je voor communicatiemiddel via de zender in de collectezak. En dan is het wachten op de zak. Je krijgt een bevestiging dat de gift gedaan is. Op het scherm, en je voelt het aan de telefoon.