TRAINERSCURSUS MAAK ZE STERK

Categories: Activiteiten,Algemeen,Bijbel,Kerken

TRAINERSCURSUS MAAK ZE STERK.

Wil je investeren in sterke en weerbare kinderen?

Aansluitend bij het boek Maak ze sterk heeft Raise Up een inspirerende cursus voor ouders/opvoeders ontwikkeld met praktische handvatten vanuit een Bijbels fundament. Na het volgen van deze training kun je de cursus zelf geven binnen je eigen kerk, school, organisatie of gewoon bij jou thuis.

Waypoint Twenterand
Waypoint Twenterand heeft ervoor gezorgd dat Raise Up deze training komt geven in Twenterand. Na het mini-congres in 2016 horen we terug dat veel kerken zich willen laten toerusten op gebied van preventie. De beste preventie is thuis. We vinden het daarom waardevol om met dit materiaal aan de slag te gaan om elkaar te inspireren en te ondersteunen in de opvoeding. Een belangrijk aspect is dat de trainers zelfstandig de Oudercursus kunnen geven, zonder tussenkomst van Waypoint of Raise Up.

Word zelf een trainer!
De trainerscursus duurt anderhalve dag. Je ontdekt hoe de cursus in elkaar zit, je krijgt tips en handvatten om de cursus te geven en je gaat er alvast mee aan de slag. Na de training kun je deel worden van het team ‘Trainers Maak ze sterk’, die onderling tips en ervaringen uitwisselen en elkaar ondersteunen.

Heb je belangstelling?
Op vrijdagavond 3 maart en zaterdag overdag 4 maart 2017 wordt de trainerscursus gegeven in Twenterand. Kijk voor meer informatie op de site van Waypoint Twenterand (onder ‘ trainingen’) of leg contact met Nathalie Booij via info@waypoint-twenterand.nl of 06 44 54 88 73.

Praktische info op een rij
Tijdsduur: Anderhalve dag
Data & tijd: 3 maart 2017 (19:30 – 22:00 uur) en 4 maart 2017 (9:30 -16:00 uur)
Waar: Locatie Twenterand
Aanmelden: https://www.raiseup.nl/inschrijven-trainerscursus-maak-ze-sterk/
Kosten: € 90,- per deelnemer (inclusief koffie en thee tijdens de training, een certificaat, de handleiding van de cursus Maak ze sterk, het werkboek en de filmpjes die je kunt gebruiken bij de cursus. Je neemt zelf een lunchpakketje mee. De werkboeken voor de deelnemers kun je bij ons (bij)bestellen. Het boek Maak ze sterk is natuurlijk ook te koop bij de trainers van Raise Up.