Update Waypoint Twenterand

Categories: Activiteiten,Algemeen,Jongeren,Kerken

Update Waypoint Twenterand.
We kijken terug op een bijzonder jaar. Het oversteeg zelfs onze verwachtingen! Zo denken we bijvoorbeeld met veel plezier terug aan het mini-congres in oktober. We kijken uit naar wat we in 2017 met elkaar mogen beleven in Twenterand. We willen jullie bedanken voor jullie steun!

Plannen voor 2017
Waypoint wil graag de kennis die zij heeft delen en verspreiden, zodat vrijwilligers en ouders/opvoeders nog meer toegerust worden. De beste preventie begint thuis! Dit is ons uitgangspunt en onze passie voor de komende jaren. Daarnaast staan wij met onze zelfhulpgroep Moedige Ouders klaar voor de naasten van verslaafden. Ook het maatjesproject krijgt meer ruimte in dit nieuwe jaar.

Samenwerking met Raise Up
We zijn blij met de samenwerking met Erik Smit en Wietske Noordzij van Raise Up. Hun passie is het versterken van kerken op gebied van kinder- en jongerenpastoraat. Mooi op daarin samen op te trekken in Twenterand.

Laat je toerusten en zet je in!
Veel mensen willen iets betekenen voor een ander. Maar soms blijft het hangen bij een idee: 'Wat zou ik kunnen doen?' Kom in actie en laat je door ons trainen om van nog grotere waarde te kunnen zijn voor een ander én voor Twenterand!
Training voorlichters en ervaringsdeskundigen – 3 maart 2017
Trainerscursus Oudercursus 'Maak ze Sterk' – 3 en 4 maart 2017
Training maatjes (vanuit kerken) – 16 mei 2017
Beleidscursus jeugdpastoraat (Raise Up) – 8, 15, 22 mei en 12 juni 2017

Wij zijn op zoek naar jou!
Omdat er veel mooie dingen op ons pad komen, zijn we per direct op zoek naar uitbreiding van ons vrijwilligersteam. We zoeken:

1) Voorlichters
2) Ervaringsdeskundigen
3) Maatjes
4) Ambassadeurs
5) Evenementorganisatoren
6) PR/Communicatie/ Sociale media
7) Administratief medewerker
8) Kartrekker collecteweek
9) Wijkhoofden collecteweek
10) Kartrekker lokale

Agenda 2017