Vacatures kerkelijk bureau

Categories: Algemeen,Kerken

In 2020 gaan beide medewerksters van het kerkelijk bureau met pensioen. Wij zijn daarom op zoek naar een tweetal nieuwe medewerk(st)ers die het werk kunnen overnemen. Voor beide functies geldt een nog nader te bepalen arbeidsduur van 16-20 uur per week. Beide functies zijn gelijk in takenpakket en inhoud zodat er onderling vervangen kan worden. Werktijden en werkwijze kunnen in onderling overleg worden ingevuld maar zijn ook afhankelijk van de openingstijden van het kerkelijk bureau.

Voor beide functies zijn wij op zoek naar iemand met een administratieve en/of financiële achtergrond op MBO niveau. Een deel van het werk vind al plaats via geautomatiseerde systemen en dat zal in de toekomst zeker meer kunnen en moeten worden. Kennis daarvan heeft dus zeker voordelen. Zie je dat als een mooie uitdaging dan is dit misschien iets voor jou. Daarnaast heb je veel contacten met medewerkers, vrijwilligers en andere leden van de kerk. Ook met leveranciers en gebruikers van het gebouw van Stjaavelin heb je contact. Een dienstverlenende en klantvriendelijke instelling is daarom ook van belang.

De vacatures worden tegelijk opengesteld. De beoogde strartdatum voor de ene vacature is 1 januari 2020 en de andere 1 juni 2020. Beide data zijn zodanig gepland dat met een ruime inwerkperiode rekening kan worden gehouden De beloning is conform de landelijke regeling voor de kerken.

Lijkt je dat iets dan vragen we je te reageren voor 1 november 2019 via een mail aan cvk@hervormdvriezenveen.nl. Voor inlichtingen kun je contact opnemen met de voorzitter van de kerkrentmeesters, Bert Oudendijk, hij is te bereiken via het kerkelijk bureau 0546-561726. Geef in de mail aan wat je motivatie is om hierop te reageren en voeg ook je CV toe.

Het DB van het College van Kerkrentmeesters.