Vakantie Bijbel Week – dringende oproep –

Categories: Activiteiten,Algemeen,Gemeente,Kinderen

D.V. over ruim drie weken zal de VBW van start gaan. Achterin de kerkbode staat meer informatie. In de volgende kerkbode zullen de ochtend- en middagprogramma’s vermeld staan met locaties, tijden, etc. U bent van harte welkom om in deze week een kijkje te komen nemen, dit wordt op prijs gesteld! We vragen ook uw gebed voor de kinderen en voor de medewerkers. Een aantal vacatures is nog niet vervuld en de tijd begint te dringen. Daarom nogmaals de vraag of u, of jij wilt nadenken of één van de onderstaande taken misschien iets voor u/jou is:

We zijn op zoek naar:

– 2 personen, 50 +, die de catering willen verzorgen (jonger mag ook!). Normaal gesproken wordt de catering verzorgd door twee personen. Dit jaar is er slechts één persoon (die na dit seizoen met deze taak stopt). Het zou bijzonder fijn zijn als zich binnenkort twee nieuwe mensen aanmelden die evt. alvast één of meerdere dagen mee willen kijken.

jongeren! Tijdens de hele vbw zijn er ‘s middags activiteiten voor de kinderen. Het team dat deze activiteiten organiseert is op zoek naar nog een heel aantal vrijwilligers die één of meerdere middagen wil helpen. Jongeren vanaf 12 jaar (klas 1 middelbaar onderwijs) kunnen zich hiervoor aanmelden.

2 personen die de kerngroep voor de locatie Shalomschool zouden willen versterken

– Jongeren/volwassenen die tijdens de VBW op één van de locaties een groepje kinderen wil begeleiden

– Mensen die zaterdag 16 juli willen helpen bij de opbouw van de tenten

Wanneer je zelf niet in de gelegenheid bent om één van de vacatures te vervullen, ken je misschien wel anderen die hiervoor geschikt zijn. Zou je eens een balletje bij hen willen opgooien…? We kijken als stuurgroep uit naar reacties!

Voor verdere informatie en opgave kun je terecht bij onze jeugdwerkcoördinator Gineke Abbes, 06-37478297. Of stuur een mail naar vbw@hervormdvriezenveen.nl: 06 37478297
E-mail:reflection@hervormdvriezenveen.nl: 06 37478297
E-mail:reflection@hervormdvriezenveen.nl