VJENNE, wat Oans! -650 jaar Kerk

Categories: Activiteiten,Algemeen,Bijbel,Jongeren,Kerken

Op D.V. zondag 15 september 2019 leveren de gezamenlijke kerken van Vriezenveen hun eigen inhoudelijke bijdrage aan  de viering van het 650-jarig bestaan van Vriezenveen. Een interkerkelijk kernteam heeft een passende  en aansprekende activiteit uitgewerkt. Dit vindt plaats in de feesttent op het Manitobaplein. De bijeenkomst ‘ SOULFOODBRUNCH- Doankensweerd! ‘ start om 12 uur, inloop vanaf 11.30 uur. Diverse muzikale partijen zijn actief  betrokken: o.a Vriezenveense Harmonie, jongerenkoor Clavis, Praise-band Evidence en het Christelijk Mannenkoor. De gezamenlijke voorgangers hebben ieder een eigen vorm en inbreng: pastoor Casper Pikkemaat, ds Hotze de Jong en Richard Grevelink. Het programma is een mooie mix van muziek, theater, boodschap en brunch. Onkosten worden gedekt uit sponsoring en uw vrije gift. Na de brunch ontvangt iedereen een speciale bijbel. Gericht op alle Vriezenveners, iedereen is welkom.

Wilt u, persoonlijk en samen, meebidden en meedenken:

– hoe we de Blijde Boodschap in 650 jaar dankbaarheid overbrengen aan alle Vriezenveners?

– voor eenheid in verscheidenheid als christenen in Vriezenveen?

– hoe wij onze buren en vrienden uitnodigen en meenemen?

– hoe wij onze naaste in contact brengen met het Evangelie?

SOULFOODBRUNCH- DOANKENSWEERD!- Wees  welkom!