Voortgang unit Westerkerk

Categories: Activiteiten,Algemeen,Gemeente

Momenteel ligt de aanvraag voor het plaatsen van de unit ter inzage bij de Gemeente Twenterand. Er zijn, voor zover op dit moment bekend, geen bezwaren ingediend. Wij vertrouwen er op dat dit zo blijft en dat we over enkele weken kunnen starten met de voorbereiding en de plaatsing.

Voorbereiding en plaatsen van de unit

De voorbereidingen worden gecoördineerd door het projectteam dat hiervoor is opgericht. Er is een draaiboek opgesteld, de activiteiten zijn bekend. Het projectteam zal een aantal personen uit onze gemeente benaderen die vanuit hun beroep wellicht werkzaamheden kunnen en willen uitvoeren. Echter, het zou mooi zijn als meer gemeenteleden willen helpen! Denk daarbij aan de volgende taken:

• Helpen bij de voorbereidende grondwerkzaamheden. Dit betreft hulp bij de aanleg van voeding (gas, water, elektra), riolering en egalisatie van de bouwplaats.
  • Helpen tijdens het plaatsen van de unit. Dit betreft voorkomende werkzaamheden.
  • Helpen bij de afrondende werkzaamheden. Denk aan schilderen, behangen, vloerbedekking leggen, aftimmeren, keuken plaatsen en overige voorkomende werkzaamheden.

Beheer en onderhoud van de unit

Er is geen budget beschikbaar voor het beheer van de unit. Dit betekent dat het beheer door Wijk West zelf moet worden opgepakt. Het projectteam zoekt daarom een vrijwilliger die dit voor zijn of haar rekening wil nemen. Onder beheerstaken verstaan we het agendabeheer, coördinatie van schoonmaak en onderhoud, controle op het gebruik van de unit en overige voorkomende werkzaamheden.

Ook het schoonmaken van de unit moet Wijk West zelf verzorgen. Ook hiervoor worden vrijwilligers gezocht!

Draagt u deze ruimte voor de jeugd van Wijk West een warm hart toe en wilt u zich inzetten bij de voorbereiding, de plaatsing, het beheer, de schoonmaak en/of het onderhoud? Mail dan uw naam en telefoonnummer aan unitwesterkerk@outlook.com. We rekenen op uw hulp!

Projectteam unit Westerkerk