Wij zoeken jou!!!!

Categories: Activiteiten,Algemeen,Gemeente,Jongeren

Beste (toekomstige) vrijwilliger,

Ook dit jaar hebben we je hulp weer hard nodig om de kinderen van de Vakantiebijbelweek een leuke week te bezorgen!
Wij hebben jou nodig op:
Dinsdag 24 juli meidenmiddag @ Stjäävelin / jongensmiddag@ Oude kerkhof 14:00- 16:15 uur
Woensdag 25 juli Fotospel @ Shalom (Welhaak) 14:00- 16:15 uur
Donderdag 26 juli Army Bootcamp @Oude Kerkhof 14:00 – 16:00 / 18:30 – 20:30 uur
Vrijdag 27 juli Springkussenfestijn @ Stjäävelin 14:00- 16:15 uur

We zouden het heel fijn vinden als je ons één of meerde middagen of avonden komt helpen.

Als vrijwilliger word je 3 kwartier voordat de kinderen komen verwacht op de locatie van de activiteit. Je helpt die middag/avond als begeleider van een groepje of als begeleider bij een specifieke opdracht.

Opgeven kan door een mailtje te sturen naar: vbwmiddagprogramma@gmail.comWil je op de hoogte blijven van onze activiteiten?
Voeg ons dan toe op Facebook!We hopen ook dit jaar weer op jouw medewerking te kunnen rekenen! 🙂

Groetjes,
Het Middagteam Vakantiebijbelweek