Start winterwerk uitgesteld

Categories: Activiteiten,Algemeen

Het is nog maar midden in de zomer, maar toch alvast een belangrijke mededeling over het komende winterseizoen. Catechisaties, clubs, en andere vormen van winterwerk zullen beginnen na de herfstvakantie.

Omdat Pollenkerk, Westerkerk, Aakerk en Stjaavelin niet meer beschikbaar zijn is het niet mogelijk om het winterwerk in september te starten zoals we gewend zijn.

Het nieuwe MFC / Kruispunt is naar verwachting beschikbaar per begin november, dan is er weer voldoende ruimte beschikbaar. Dit valt vrijwel direct na de herfstvakantie, een mooi moment om een frisse start te maken. Overigens is de Grote Kerk wel doorlopend beschikbaar voor diverse bijeenkomsten, in overleg met de koster.

De kerkdienst als opening van het winterwerk zal dan ook rond de herfstvakantie worden gehouden, hierover zal nog nader bericht volgen.