Vakantie Bijbelweek – Een uitgebreid programma

Categories: Activiteiten,Algemeen,Kinderen,Wijk Next

De voorbereidingen voor de Vakantie Bijbelweek (maandag 22 juli –  zondag 28 juli) zijn in volle gang. Er is een fantastisch en uitgebreid programma deze week, voor zowel jong, jongeren én ouderen.

Ochtendprogramma’s: Kinderen uit groep 1-5 ontvangen wij graag bij Basisschool Shalom (locatie Weeme) en bij Westerdok. Voor kinderen uit groep 6-8 is er een sportief en creatief programma in de tienertent bij Dos ’37. Ook in De Pollen staan er uitdagende activiteiten op de planning (groep 1-8).

Middagprogramma’s: Army Bootcamp, een speurtocht en een waterfestijn!

Avondprogramma’s: Maandagavond: De Sing-In (19.30 uur) staat traditioneel op het programma op de eerste avond. Woensdagavond: iedereen is welkom bij Walk & Talk (startpunt: De Vriezenhof). Leer nieuwe mensen kennen, wandel een zelfgekozen of uitgestippelde route en ga met elkaar in gesprek over de vragen in het thema ‘Wegwijs’! En natuurlijk kun je na afloop een drankje doen in de grote zaal van De Vriezenhof.

Donderdagavond: de Tienerclub een sportieve activiteit georganiseerd voor iedereen tussen de 12 en 18 jaar: en voetbal en beachvolleybaltoernooi!

Afsluiting: De week sluiten we op zondag 28 juli af bij de afsluitingsdienst in de Grote Kerk (11.00 uur) en in de Pölleschool (10.00 uur).

Het volledige programma staat op hervormdvriezenveen.nl/vbw (onder het tabblad programma). Houd vooral de socials in de gaten voor de exacte tijden en (start)locaties.

Facebook @vakantiebijbelweekvriezenveen
Instagram @vbwvriezenveen

Vrijwilligers gezocht

Bij de ochtendprogramma’s verwachten we weer honderden kinderen. We laten hen kennismaken met mooie bijbelverhalen en aansluitend gaan de kids creatief of actief aan de slag. We zoeken nog vrijwilligers voor de ochtendprogramma’s op maandag, dinsdag- en woensdagochtend. Wilt u één of meerdere ochtenden ondersteunen? Of wil jij (14+) samen met je vrienden/vriendinnen gezellig helpen bij één of meerdere activiteiten? Meld je aan via vbw@hervormdvriezenveen.nl of neem rechtstreeks contact op met één van de organisatoren. (Shalom: Ans Goossen / Westerdok: Helma van Veen / De Pollen: Ina Bos / Tienertent: Annelot Tol / Middagprogramma’s: Miriam Goossen)

Grote glazen potten over?

Eet u binnenkort nog groente uit grote glazen potten? Gooi ze niet in de glasbak, maar lever ze schoon in (inclusief deksel) bij de daarvoor bestemde dozen bij de kerken of bij Ans Goossen (Garvesingel 20) of Karin van den Hil (De Zwaan 63). We gebruiken deze potten graag voor een leuke knutselactiviteit!